Verzekert u(w) goed!

Klachten

Als u een klacht hebt



Wij behartigen uw belangen op het gebied van financiële diensten zo goed mogelijk. Maar ook wij kunnen fouten maken. En dat kan ertoe leiden dat u een klacht hebt.

Eerst de klacht kenbaar maken aan ons

Indien u een klacht hebt, vragen wij u dit eerst kenbaar te maken aan de directie van ons kantoor. In de meeste gevallen zullen wij uw klacht snel kunnen verhelpen.

Daarna eventueel naar het Klachteninstituut

Indien wij er samen niet uitkomen, kunt u zich altijd wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

U kunt zich hiervoor wenden tot:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening 
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 0900-3552248 (10 ct/min.)
E-mail: info@kifid.nl
Internet: www.kifid.nl

 

Nieuws

30-09-2020
De meeste supermarkten in Nederland vragen hun klanten om een mondkapje te dragen, maar zullen klanten zonder mondkapjes niet weigeren. Dat zegt een woordvoerder van het Centraal Bureau Levensmiddelen (CBL) tegen NU.nl. Bij het CBL zijn alle grote superma…
30-09-2020
KLM en de vakbonden gaan woensdagmiddag om de tafel zitten in een ultieme poging het eens te worden over de versobering van arbeidsvoorwaarden. Donderdag moet het bedrijf bij het ministerie van Financiën een herstelplan indienen. De zegen van de bond…
30-09-2020
Tata Steel is van plan om 850 banen te schrappen in IJmuiden, bevestigt FNV na berichtgeving van De Telegraaf woensdag. Het bedrijf zou de banen willen schrappen via natuurlijk verloop, niet door mensen gedwongen te ontslaan.
30-09-2020
Werkgevers die gebruik hebben gemaakt van de eerste ronde van de loonsteun, moeten een aanvraag indienen voor de definitieve vaststelling van het bedrag waar ze recht op hebben. Dat kan vanaf volgende week, maakt uitkeringsinstantie UWV woensdag bekend.
30-09-2020
Shell schrapt zevenduizend tot negenduizend banen, maakt het olieconcern woensdag bekend.