Verzekert u(w) goed!

Klachten

Als u een klacht hebt



Wij behartigen uw belangen op het gebied van financiële diensten zo goed mogelijk. Maar ook wij kunnen fouten maken. En dat kan ertoe leiden dat u een klacht hebt.

Eerst de klacht kenbaar maken aan ons

Indien u een klacht hebt, vragen wij u dit eerst kenbaar te maken aan de directie van ons kantoor. In de meeste gevallen zullen wij uw klacht snel kunnen verhelpen.

Daarna eventueel naar het Klachteninstituut

Indien wij er samen niet uitkomen, kunt u zich altijd wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

U kunt zich hiervoor wenden tot:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening 
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 0900-3552248 (10 ct/min.)
E-mail: info@kifid.nl
Internet: www.kifid.nl

 

Nieuws

15-02-2019
De prijs van energie is de afgelopen tien jaar met 14 procent gestegen, iets minder dan de inflatie die in dezelfde tijd met 16 procent steeg. Elektriciteit steeg sinds januari 2009 met 17 procent en gas steeg in tien jaar tijd met 13 procent in prijs, me…
15-02-2019
Nederlandse supermarkten hebben afgesproken dat er in 2025 een vijfde minder verpakkingsmateriaal in de supermarkten moet liggen, meldt de brancheorganisatie voor supermarkten en foodservicebedrijven CBL vrijdag.
15-02-2019
Acties tijdens de feestdagen bij ketens als ALDI, Lidl en Kruidvat zijn funest geweest voor de problemen waar Intertoys nu mee te maken heeft, zegt Intertoys-topman Roland Armbruster in gesprek met NU.nl.
15-02-2019
De Belgische piloten van Ryanair hebben een collectieve arbeidsovereenkomst met de Ierse luchtvaartmaatschappij gesloten. Het is voor het eerst dat de Ierse budgetvlieger een overeenkomst volgens de Belgische wetgeving afsluit.
15-02-2019
Toezichthouder Autoriteit Financiële Markten (AFM) heeft 10 procent extra budget nodig vanwege de financiële instellingen die vanuit het Verenigd Koninkrijk naar Nederland verhuizen.