Verzekert u(w) goed!

Klachten

Als u een klacht hebt



Wij behartigen uw belangen op het gebied van financiële diensten zo goed mogelijk. Maar ook wij kunnen fouten maken. En dat kan ertoe leiden dat u een klacht hebt.

Eerst de klacht kenbaar maken aan ons

Indien u een klacht hebt, vragen wij u dit eerst kenbaar te maken aan de directie van ons kantoor. In de meeste gevallen zullen wij uw klacht snel kunnen verhelpen.

Daarna eventueel naar het Klachteninstituut

Indien wij er samen niet uitkomen, kunt u zich altijd wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

U kunt zich hiervoor wenden tot:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening 
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 0900-3552248 (10 ct/min.)
E-mail: info@kifid.nl
Internet: www.kifid.nl

 

Nieuws

20-07-2024
De bekende activistische investeerder Elliott Investment Management heeft een "aanzienlijk" belang genomen in koffieketen Starbucks. Dat meldden The Wall Street Journal en Financial Times zaterdag op basis van ingewijden.
20-07-2024
De wereldwijde vloot van commerciële vliegtuigen zal in 2043 bijna zijn verdubbeld door de sterke groei van de luchtvaart. Volgens vliegtuigbouwer Boeing hebben maatschappijen dan in totaal 50.170 toestellen in gebruik. Afgelopen jaar waren dat er no…
20-07-2024
"Het is zo, zo, zo, bijna zomer", klinkt in het irritant aanstekelijke refrein van het nummer Zo Zomer. Maar wie is toch zanger John de Koning? Bestaat hij eigenlijk wel?
20-07-2024
Alle Nederlandse pinpassen worden vervangen. Sommige banken doen dat in één keer, andere banken nemen er jaren de tijd voor. Maar de passen van V PAY en Maestro die we sinds jaar en dag op zak hebben, verdwijnen hoe dan ook.
19-07-2024
Cybersecuritybedrijf CrowdStrike stuurde vrijdagochtend een standaard beveiligingsupdate naar Windows 10-computers. Daar zat een fout in, waardoor computers wereldwijd een blauw scherm kregen en onbruikbaar werden. Dit weten we nu over hoe dit kon gebeure…