Klachten
Als u een klacht hebt
Wij behartigen uw belangen op het gebied van financiële diensten zo goed mogelijk. Maar ook wij kunnen fouten maken. En dat kan ertoe leiden dat u een klacht hebt.
Eerst de klacht kenbaar maken aan ons
Indien u een klacht hebt, vragen wij u dit eerst kenbaar te maken aan de directie van ons kantoor. In de meeste gevallen zullen wij uw klacht snel kunnen verhelpen.
Daarna eventueel naar het Klachteninstituut
Indien wij er samen niet uitkomen, kunt u zich altijd wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).
U kunt zich hiervoor wenden tot:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 0900-3552248 (10 ct/min.)
E-mail: info@kifid.nl
Internet: www.kifid.nl
Nieuws
13-05-2025
De Amerikaanse president Donald Trump en de Saoedische kroonprins Mohammed Bin Salman hebben dinsdag een belangrijke economische samenwerkingsovereenkomst ondertekend. Ook zetten ze hun krabbel onder een defensiedeal, die het Witte Huis "de grootste ooit"…
13-05-2025
FNV heeft dinsdag een nieuw tijdelijk bestuur aangesteld, nadat het vorige interim-bestuur afgelopen weekend was weggestuurd door het Ledenparlement. De grootste vakbond van Nederland krijgt Dick Koerselman als tijdelijke voorzitter.
13-05-2025
Milieudefensie start een nieuwe rechtszaak tegen Shell. De milieugroep eist dat het oliebedrijf volledig stopt met het aanboren van nieuwe olie- en gasvelden. De zaak volgt op het verlies in een eerdere procedure tegen Shell.
13-05-2025
Dat KPN en Ziggo samen de markt voor internetaansluitingen verdelen is niet langer vanzelfsprekend. Het klantenbestand van Ziggo krimpt al jaren en KPN groeit alleen door overnames. Odido en Delta zijn de lachende derde.
13-05-2025
PostNL verhoogt de prijs van een postzegel per 1 juli met 10 cent. Een postzegel kost dan 1,31 euro. Dat is de sterkste prijsstijging sinds 2014. Dat is volgens het bedrijf nodig omdat de postbezorging inmiddels meer kost dan ze oplevert.