Verzekert u(w) goed!

Klachten

Als u een klacht hebt



Wij behartigen uw belangen op het gebied van financiële diensten zo goed mogelijk. Maar ook wij kunnen fouten maken. En dat kan ertoe leiden dat u een klacht hebt.

Eerst de klacht kenbaar maken aan ons

Indien u een klacht hebt, vragen wij u dit eerst kenbaar te maken aan de directie van ons kantoor. In de meeste gevallen zullen wij uw klacht snel kunnen verhelpen.

Daarna eventueel naar het Klachteninstituut

Indien wij er samen niet uitkomen, kunt u zich altijd wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

U kunt zich hiervoor wenden tot:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening 
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 0900-3552248 (10 ct/min.)
E-mail: info@kifid.nl
Internet: www.kifid.nl

 

Nieuws

31-03-2020
Het zat eraan te komen, maar toch is het een klap voor strandtenthouders en andere horecaondernemers. Doordat de coronamaatregelen in ieder geval tot en met 28 april verlengd zijn, valt het paasweekend en een deel van de meivakantie in het water.
31-03-2020
De uitbraak van het coronavirus heeft de AEX-index flink geraakt in maart. De Amsterdamse aandelenindex sloot dinsdag op 479 punten, 10,5 procent lager dan aan het begin van de maand. Het was daarmee de slechtste beursmaand van de index sinds augustus 201…
31-03-2020
Lelystad Airport gaat een jaar later open vanwege de coronacrisis. Aanvankelijk zou de luchthaven, die vooral vakantievluchten van het overvolle Schiphol moet overnemen, voor het einde van dit jaar de deuren openen. Dat blijkt echter niet haalbaar, laat m…
31-03-2020
De fiscaal vriendelijke reiskostenvergoeding van 0,19 euro per kilometer, komt nadat die zes weken 'onterecht' is uitgekeerd, in het geding. Dan kunnen werkgevers ervoor kiezen die alsnog door te betalen zonder fiscaal voordeel, of die stop te zetten als …
31-03-2020
Zo'n 470.000 ondernemingen in Duitsland hebben zich vanwege het coronavirus bij de overheid gemeld voor werktijdverkorting, meldt het landelijke arbeidsbureau dinsdag.