Verzekert u(w) goed!

Klachten

Als u een klacht hebt



Wij behartigen uw belangen op het gebied van financiële diensten zo goed mogelijk. Maar ook wij kunnen fouten maken. En dat kan ertoe leiden dat u een klacht hebt.

Eerst de klacht kenbaar maken aan ons

Indien u een klacht hebt, vragen wij u dit eerst kenbaar te maken aan de directie van ons kantoor. In de meeste gevallen zullen wij uw klacht snel kunnen verhelpen.

Daarna eventueel naar het Klachteninstituut

Indien wij er samen niet uitkomen, kunt u zich altijd wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

U kunt zich hiervoor wenden tot:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening 
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 0900-3552248 (10 ct/min.)
E-mail: info@kifid.nl
Internet: www.kifid.nl

 

Nieuws

22-03-2023
De Amerikaanse centrale bank heeft woensdagavond haar belangrijkste rentetarief verhoogd met 0,25 procentpunt, naar een bandbreedte tussen de 4,75 en 5 procent. Dat is het hoogste niveau sinds 2007. De Federal Reserve zet die renteverhoging door, ondanks …
22-03-2023
Het Britse parlement is in grote meerderheid akkoord gegaan met een onlangs gesloten Brexit-deal, waarin de Europese Unie en het Verenigd Koninkrijk afspraken hebben gemaakt over Noord-Ierland. 515 parlementsleden gingen akkoord, 29 stemden tegen. Onder d…
22-03-2023
Een liter premium benzine (Euro 98), waar veel klassieke auto's, sportwagens en motoren op rijden, wordt steeds duurder vergeleken met de gewone Euro 95, constateren brandstofexperts. Door de oorlog in Oekraïne en de boycot van Russische olie worstel…
22-03-2023
De naam van de supermarktformule Coop is aan het verdwijnen uit het Nederlandse straatbeeld. Inmiddels zijn honderd Coop-winkels omgebouwd naar een PLUS-filiaal, laat deze supermarktketen weten.
22-03-2023
KLM vliegt vanaf zondag nog vaker naar Chinese steden en andere bestemmingen in Azië. In de zomerdienstregeling verdubbelt het aantal vluchten naar Aziatische bestemmingen in vergelijking met 2022.