Klachten
Als u een klacht hebt
Wij behartigen uw belangen op het gebied van financiële diensten zo goed mogelijk. Maar ook wij kunnen fouten maken. En dat kan ertoe leiden dat u een klacht hebt.
Eerst de klacht kenbaar maken aan ons
Indien u een klacht hebt, vragen wij u dit eerst kenbaar te maken aan de directie van ons kantoor. In de meeste gevallen zullen wij uw klacht snel kunnen verhelpen.
Daarna eventueel naar het Klachteninstituut
Indien wij er samen niet uitkomen, kunt u zich altijd wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).
U kunt zich hiervoor wenden tot:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 0900-3552248 (10 ct/min.)
E-mail: info@kifid.nl
Internet: www.kifid.nl
Nieuws
13-01-2025
In Brussel zijn agenten aangevallen door tientallen stakende brandweerlieden. Meerdere agenten raakten daarbij gewond. In België wordt maandag geprotesteerd tegen de pensioenplannen van de regering.
13-01-2025
Webwinkel Zalando heeft het retourbeleid aangepast. Wie nu iets bestelt, kan dat binnen dertig dagen retourneren. Tot voorkort was dat honderd dagen. Volgens retaildeskundigen maakt een deel van de klanten het wel heel bont met retourneren.
13-01-2025
Op de Technische Universiteit Eindhoven zijn dinsdag nog geen lessen mogelijk. Het netwerk van de universiteit is sinds zondag offline nadat een cyberaanval werd ontdekt.
13-01-2025
De waarde van cryptomunt bitcoin is maandag flink onderuitgegaan. De koers van de grootste digitale valuta zakte met ruim 4 procent naar ongeveer 91.000 dollar (ruim 89.000 euro), meldt nieuwsdienst Bloomberg. Dat is het laagste punt sinds 18 november 202…
13-01-2025
Voor het eerst in jaren stoppen meer zzp'ers dan dat er beginnen, blijkt uit data van de Kamer van Koophandel. Dat heeft te maken met strengere controles op schijnzelfstandigheid. Wat gaan de stoppers doen?