Verzekert u(w) goed!

Klachten

Als u een klacht hebt



Wij behartigen uw belangen op het gebied van financiële diensten zo goed mogelijk. Maar ook wij kunnen fouten maken. En dat kan ertoe leiden dat u een klacht hebt.

Eerst de klacht kenbaar maken aan ons

Indien u een klacht hebt, vragen wij u dit eerst kenbaar te maken aan de directie van ons kantoor. In de meeste gevallen zullen wij uw klacht snel kunnen verhelpen.

Daarna eventueel naar het Klachteninstituut

Indien wij er samen niet uitkomen, kunt u zich altijd wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

U kunt zich hiervoor wenden tot:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening 
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 0900-3552248 (10 ct/min.)
E-mail: info@kifid.nl
Internet: www.kifid.nl

 

Nieuws

19-04-2019
Het budget voor het fiscale voordeel voor woningcorporaties die hun woningen flink duurzamer maken, is al op voor dit jaar. De vraag bleek veel groter dan voorzien, zo schrijft minister Kajsa Ollongren van Binnenlandse Zaken vrijdag in een brief aan de Tw…
19-04-2019
Vidrea Retail, het moederbedrijf van mode- en lifestyleketen Miller & Monroe, heeft met huisbankier ABN AMRO een akkoord bereikt. Hierdoor krijgt het concern extra tijd om de financiële problemen op te lossen.
19-04-2019
Tientallen dreigbrieven zijn vanuit België naar voedselfabrikanten in verschillende landen verstuurd. Als die niet snel 300.000 euro in bitcoins betalen, zou er gif in hun producten worden verwerkt. Dat staat in de brieven die ook wit poeder bevatten…
19-04-2019
De door de vakbonden geplande acties bij Shell Moerdijk mogen doorgaan, heeft de rechtbank in Breda vrijdag beslist in een door Shell aangespannen kort geding.
19-04-2019
Het geschatte aantal private leasecontracten lag eind vorig jaar op 150.000, een stijging van ruim 45 procent met het jaar ervoor. Dat blijkt uit de cijfers over 2018 van de Vereniging van Nederlandse autoleasemaatschappijen. De populairste private leasea…