Verzekert u(w) goed!

Klachten

Als u een klacht hebt



Wij behartigen uw belangen op het gebied van financiële diensten zo goed mogelijk. Maar ook wij kunnen fouten maken. En dat kan ertoe leiden dat u een klacht hebt.

Eerst de klacht kenbaar maken aan ons

Indien u een klacht hebt, vragen wij u dit eerst kenbaar te maken aan de directie van ons kantoor. In de meeste gevallen zullen wij uw klacht snel kunnen verhelpen.

Daarna eventueel naar het Klachteninstituut

Indien wij er samen niet uitkomen, kunt u zich altijd wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

U kunt zich hiervoor wenden tot:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening 
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 0900-3552248 (10 ct/min.)
E-mail: info@kifid.nl
Internet: www.kifid.nl

 

Nieuws

06-07-2020
Werkgevers die gebruik willen maken vaan de tweede editie van de tijdelijke Noodmaatregel Overbrugging Werkgelegenheid (NOW 2.0) kunnen vanaf maandagochtend een aanvraag indienen.
06-07-2020
Vakbond FNV heeft zaterdagmiddag ingestemd met het pensioenakkoord. Dit maakt de weg vrij voor de invoering van het nieuwe pensioenstelsel, bevestigt FNV na berichtgeving van RTL en NOS.
06-07-2020
Het ledenparlement van FNV stemde zaterdag in met het in juni 2019 gesloten pensioenakkoord. "Met de goedkeuring van onze leden komt er een einde aan een hele lange discussie", zegt Tuur Elzinga, vicevoorzitter van de FNV, zaterdagmiddag tegen NU.nl.
05-07-2020
Shell overweegt om het hoofdkantoor uit Nederland te verhuizen om zo de dubbele aandelenstructuur te beëindigen, schrijft het FD zaterdag.
04-07-2020
Het vertrouwen onder particuliere beleggers is teruggekeerd op het niveau van net voor de coronacrisis. Dat schrijft online broker BinckBank zaterdag in de maandelijkse beleggersbarometer (pdf).