Verzekert u(w) goed!

Klachten

Als u een klacht hebt



Wij behartigen uw belangen op het gebied van financiële diensten zo goed mogelijk. Maar ook wij kunnen fouten maken. En dat kan ertoe leiden dat u een klacht hebt.

Eerst de klacht kenbaar maken aan ons

Indien u een klacht hebt, vragen wij u dit eerst kenbaar te maken aan de directie van ons kantoor. In de meeste gevallen zullen wij uw klacht snel kunnen verhelpen.

Daarna eventueel naar het Klachteninstituut

Indien wij er samen niet uitkomen, kunt u zich altijd wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

U kunt zich hiervoor wenden tot:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening 
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 0900-3552248 (10 ct/min.)
E-mail: info@kifid.nl
Internet: www.kifid.nl

 

Nieuws

13-11-2018
Een oud-directeur van een lokale bank is bestraft door de Stichting Tuchtrecht Banken, omdat hij op eigen houtje 1,5 miljoen euro overboekte voor zijn eigen vertrekregeling. De man krijgt een beroepsverbod van achttien maanden.
13-11-2018
Een dozijn landen, waaronder China en de Verenigde Staten, vreest slechter af te zijn op het moment dat de Britten de Europese Unie verlaten. 
13-11-2018
16 procent van de werknemers tussen de 15 en 75 jaar voelt zich maandelijks meerdere keren psychisch vermoeid door het werk. Werknemers hebben bijna twee keer vaker last van klachten dan zelfstandig ondernemers.
13-11-2018
Het aandeel duurzame palmolie dat door de voedingsmiddelenindustrie wordt gebruikt is vorig jaar iets afgenomen. In 2017 was 88 procent van de gebruikte palmolie gecertificeerd duurzaam, een jaar eerder lag dat nog op 90 procent.
13-11-2018
Een ruzie tussen de Europese Commissie en de Italiaanse regering gaat waarschijnlijk een nieuw hoofdstuk in. Een deadline voor dinsdagmiddag om een nieuwe begroting in te dienen lijkt de Italiaanse regering aan zich voorbij te laten gaan. Voor Italië…